loading...
اخبار لحظه ای و فوری - اجتماعی
ادمین بازدید : 48 یکشنبه 07 خرداد 1396 نظرات (0)

حدود يك ماه قبل اطلاعاتي درباره مسائل مالي آقاي دبير در فضاي مجازي منتشر شد و آقاي دبير به اشتباه فكر مي‌كرد من اين اطلاعات را به رسانه‌هاي فضاي مجازي داده‌ام

 

حدود يك ماه قبل اطلاعاتي درباره مسائل مالي آقاي دبير در فضاي مجازي منتشر شد و آقاي دبير به اشتباه فكر مي‌كرد من اين اطلاعات را به رسانه‌هاي فضاي مجازي داده‌ام. من هر چقدر گفتم كه منشأ انتشار اين اطلاعات من نبوده‌ام، عليرضا دبير حرفم را باور نكرد. همين باعث تشديد اختلاف شد و شيطان هم اين وسط ما را فريفت و كار به جايي رسيد كه ....

شرح خبر


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1889
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 1,038
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,290
  • بازدید ماه : 3,400
  • بازدید سال : 28,622
  • بازدید کلی : 108,726