loading...
اخبار لحظه ای و فوری - اجتماعی
ادمین بازدید : 75 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

به گزارش خبر فوری به نقل از گلونی، فرهنگ نادرست خانواده باعث پرورش افکاری در این جوان می­‌شود و نظام کاری نابرابر هم باعث ایجاد عقده­‌هایی می‌شود. ناموس مقدس­‌ترین واژه زندگی او می‌شود. جوانی برای رهایی از ناامیدی و بلاتکلیفی راهی فرنگ می‌شود و مقاطع تحصیلی را یکی پس از دیگری بدون هدف پشت سر می‌گذارد.

جوان دیگری برای رهایی از همین ناامیدی در کوچه پس کوچه‌های شهر پرسه می‌زند عربده می‌کشد و...

ادامه ماجرا + عکس

ادمین بازدید : 73 شنبه 04 شهریور 1396 نظرات (0)

جلسه محاكمه قاتل آتنا در حالي تا دقايقي ديگر آغاز مي شود كه به گفته دادستان اردبيل دادگاه غيرعلني خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري ، قرار است ساعت ده صبح امروز جلسه محاكمه اسماعيل در دادگاه كيفري استان اردبيل آغاز شود.

با دستور رئيس دادگاه ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 82 شنبه 04 شهریور 1396 نظرات (0)

تلاش ١٥٠ آتش نشان براي مهار آتش سوزي انبارهاي خيابان فدائيان اسلام تهران ادامه دارد. دو انبار به وسعت شش هزار متر طعمه حريق شده است.

 

جلال ملکی ، سخنگوي سازمان آتش نشاني تهران در تشريح اين حادثه اظهار داشت: ساعت ٦ و ٨ دقيقه صبح امروز وقوع حریق گسترده در انبارهای خیابان فدائیان اسلام به آتش نشانی اعلام شد. دو دقیقه بعد ...

ادامه خبر


ادمین بازدید : 77 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

در دو گفتگوی جداگانه با قاتل آتنا و حجت‌الاسلام قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل به بررسی ابعاد مختلف شکل گیری این حادثه پرداخته می شود.

 

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، می‌گویند ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 87 سه شنبه 31 مرداد 1396 نظرات (0)

خانم دکتری که با اسیدپاشی به خاله‌اش در خیابان برزیل قصد فرار به کانادا را داشت ، بر اثر سکته جان باخت.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت سال گذشته و به دنبال گزارش یک مورد اسیدپاشی در خیابان برزیل در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، قربانی اسیدپاشی زن 63 ساله ای است. اسیدپاش هم خواهرزاده این زن بود. زن 42 ساله که پزشک است قبل از فرار به کانادا دستگیر شد.

او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: ....

شرح حادثه

ادمین بازدید : 94 سه شنبه 31 مرداد 1396 نظرات (0)

۳۱ سال پیش از دریاچه نایوس کشور کامرون گاز دی‌اکسید کربن منتشر شد که به‌موجب آن ۱۷۰۰ نفر از ساکنین اطراف دریاچه جان خود را از دست دادند تا دریاچه نیوس به نام دریاچه قاتل شهرت پیدا کند.

 

به گزارش خبر فوری، جام جم آنلاین به نقل از زومیت نوشت: نیوس ( Lake Nyos ) در کشور کامرون ( Cameroon ) قرار دارد، این کشور یکی از سرزمین های غربی آفریقا می باشد،  نیوس به عنوان خطرناک و مرگبارترین دریاچه ی دنیا شناخته شده است.

اما چگونه جان موجودات زنده را می گیرد؟ ....


ادامه خبر+تصاویر

ادمین بازدید : 93 سه شنبه 31 مرداد 1396 نظرات (0)

متهم سرهاي كشف شده در شيخ بهايي تهران جزئيات تازه اي جنايت هولناك خود را تشريح كرد. متهم از ١٥ سالگي تيراندازي را با شكار كبوتر آغاز كرد و آخرين شكار او ،پسر خوانده و عروسش بود.

 

به گزارش خبر فوري ،پيرمرد ٧٥ ساله از كارش پشيمان نيست و مي گويد: ....

شرح خبر

ادمین بازدید : 52 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

تيراندازي در شهركي در شاهرود دو كشته برجاي گذاشت.بررسي هاي اوليه نشان مي دهد ، انگيزه اختلافات خانوادگي بوده و داماد همسر و مادرزنش را كشته است.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، ساعتي قبل مرد مسلحي در خانه اي در شهرك ذولفقار شاهرود به دو زن شليك كرد.

پس از گزارش تيراندازي به پليس ، تيمي از ماموران در محل حاضر شده و تحقيقات در اين باره آغاز شد.

در بررسي هاي اوليه مشخص شد، ...

شرح حادثه

ادمین بازدید : 43 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

مردی که همسرش را در ایلام خفه کرده بود، تسلیم پلیس شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، دیروز مردی 30 ساله با مراجعه به کلانتری 14 ایلام راز جنایت خود را فاش کرد. او به ماموران گفت:..

ادامه خبر

ادمین بازدید : 36 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگیری مادر سارینای 10 ساله به اتهام کودک آزاری خبر داد و گفت: مادر این کودک در حالی که قصد فرار داشت، توسط ماموران دستگیر شد.

 

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، محمد حسین صادقی  به چگونگی وقوع حادثه کودک آزاری در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ساعت 13:30 روز شنبه 28 مرداد از سوی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با مرکز فوریت‌های پلیسی تماسی مبنی بر احتمال وقوع یک جرم کودک آزاری برقرار می‌شود.


وی گفت: مأموران با حضور در اورژانس بیمارستان مشاهده می ‌کنند دختری 10 ساله با هویت سارینا در بیمارستان بستری و از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار نیست.


وی اظهار کرد: ظاهرا ....

شرح خبر

ادمین بازدید : 46 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

«بایک ماریا» پیرزن ۱۰۴ ساله اندونزیایی که برای اولین‌بار به حج مشرف می‌شود، کهنکسال‌ترین فرد در میان تمامی حجاج امسال است.

 

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایسنا، «بایک ماریا» پیرزن ۱۰۴ ساله اندونزیایی که برای اولین‌بار به حج مشرف می‌شود، کهنکسال‌ترین فرد در میان تمامی حجاج امسال است.

«محمد هری ساریپودین»، رئیس کنسولگری اندونزی در جده اعلام کرد «ماریا» ....

شرح خبر+تصویر

ادمین بازدید : 37 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

عاملان تيراندازي به دختر جوان و قتل او در يكي از روستاهاي دشتستان قبل از فرار دستگير شدند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، ساعت ۲۰ شنبه ۲۸ مرداد ماه در پی اعلام خبری مبنی بر قتل دختری۳۰ ساله در روستای "میلک" از توابع شهرستان دشتستان ، ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند.


با حضور ماموران پلیس و بررسی شواهد و مستندات مشخص شد ....

ادامه خبر

ادمین بازدید : 32 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

عامل قتل كودك هفت ساله با شليك گلوله در جيرفت پس از ده روز دستگير شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت به خبر فوري  گفت: پس از اطلاع پلیس، از وقوع قتلی در شهرستان رودبار جنوب و احتمال فرار قاتل به شهرستان های مجاور، کاراگاهان پلیس آگاهی ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 40 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، دايي مقتولان عامل اين جنايت بود.

رسيدگي به اين پرونده از شامگاه دو شنبه و به دنبال قتل دو برادر در شهرك سيناي اردبيل آغاز شد. دو برادر در خودروي پرايدشان با شليك گلوله ساچمه اي كشته شده بودند.

كارآگاهان در ادامه به دايي مقتولان مشكوك شده و او را دستگير كردند. متهم در بازجويي ها به قتل با انگيزه اختلاف شخصي اعتراف كرد.


سردار "عبدی" ، فرمانده انتظامي اردبيل هم در تشریح جزئیات خبر گفت: ....

شرح خبر

ادمین بازدید : 60 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

دزد رویا پرداز که در دفتری آرزوهایش برای سرقت را نوشته بود، در دام پلیس گرفتار شد. تجارت زعفران برای خودش، ماشین شاسی بلند پولیش خورده، حساب ده میلیاردی و زن زیبا آرزوهای جوان سارق بود.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، ساعت 8 و 30 دقیقه 24 تیر امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، وقوع یک فقره سرقت اماکن از یک ساختمان اداری به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد ....


شرح حادثه

ادمین بازدید : 43 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

مرد شیاد که با انتصاب خود به مقامات عالی رتبه کشور از کارگردانان و بازرگانان کلاهبرداری 5 میلیاردی کرده بود دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، با دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی با جعل انتصاب به مقامات عالی رتبه کشوری و اطلاعاتی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس امنیت عمومی ناجا قرار گرفت.

 

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران زبده این پلیس، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، موفق شدند متهم به نام " علی محمد صدر محمدی" معروف به "میثم" را شناسایی کنند.

در تحقیقات پلیسی صورت گرفته مشخص شد، ....

شرح خبر

ادمین بازدید : 30 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

حدود چهار یا پنج سالش بوده که لکه‌ای شبیه به یک کبودی روی بخشی از صورتش جا خوش کرد و هر روز هم بزرگتر شد؛ حالا او دیگر از اتاق عمل و جراحی‌های گاه و بی‌گاهش واهمه‌ای ندارد...

 

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، نیلوفر می‌گوید: اوایل پدر و مادرم توجهی به لکه صورتم نداشتند و فکر می‌کردند که صورتم کم کم خوب می‌شود، اما بعد از مدتی دیدیم نه‌تنها بهتر نشد، بلکه رشدش ادامه پیدا کرد. به پزشکان مختلفی مراجعه کردیم و آزمایش‌های زیادی انجام دادیم تا بالاخره ...

شرح خبر + تصویر

ادمین بازدید : 23 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

تيراندازي در شهرك سيناي اردبيل دو كشته برجاي گذاشت.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، شامگاه دوشنبه فردي به سمت سرنشينان يك دستگاه پرايد در اردبيل شليك كرد. 

با گزارش تيراندازي ماموران در محل حادثه در شهرك سينا حاضر شدند. بررسي ها نشان داد ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 39 دوشنبه 23 مرداد 1396 نظرات (0)

دوگروگان ايراني در تركيه از مخفيگاه آدم ربايان نجات پيدا كردند.

 

به گزارش خبر فوري به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، این چهارمین مورد گروگانگیری گردشگران ایرانی ، طی چند ماه اخیر در شهر استانبول است .

آزادی گروگانها پس از آن میسر شد که ....

ادامه خبر

ادمین بازدید : 32 پنجشنبه 19 مرداد 1396 نظرات (0)

دختر ١٧ زماني كه براي خواستگار اينترنتي اش عكس هاي خصوصي مي فرستاد نمي دانست در دام مجرم اينترنتي گرفتار شده است.

 

رئيس پليس فتا استان کرمان در اين باره به خبرنگار حوادث خبرفوري گفت: در پی شکایت دختر  ۱۷ ساله ای مبنی بر اينكه مدتی پيش، شخصی ناشناس با  ارسال تعدادی عکس و فيلم شخصی وی از طريق شبکه های اجتماعی، اقدام به ...

شرح حادثه

ادمین بازدید : 30 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)

معاون فنی اورژانس کشور از غرق شدن 5 عضو خانواده ای در ساحل محمودآباد خبر داد.

 

حسن نوری در گفتگو با خبرنگار حوادث خبر فوری افزود: ساعت 16 و 42 دقیقه امروز و پس از گزارش غرق شدگی ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 38 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)

پدیده کودک همسری، یا ازدواج دختران در سن زیر 13 سال، اتفاقی است که به گفته جامعه شناسان بیشتر در خانواده‌های فقیر چه از منظر فرهنگی و چه از منظر مالی رخ می دهد. پدیده ای که باعث شده تا نمایندگان مجلس در این حوزه ورود کنند و در صدد اصلاح قانون برآیند. در ادامه نمایندگان مجلس و فعالین اجتماعی از وضعیت کودک همسری در جامعه می گویند.

 

سوگل دانائی- نشسته، کودش را در آغوشش گرفته و به دیوارهای خانه ای که می گویند حالا دیگر خانه خودش است ..

شرح خبر

ادمین بازدید : 37 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي يك باند حرفه اي سرقت منزل در عمليات پيچيده كارآگاهان اين پليس در شمال كشور و كشف 15 ميليارد ريال اموال مسروقه از آنان خبر داد.

 

به گزارش خبر فوری به نقل از اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ" ستار خسروي"  اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان مبني بر وقوع سرقت از منزل وي موضوع در دستور كار كارآگان پايگاه شرق پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: در اين زمينه كارآگاهان باانجام تحقيقات وسيع و اقدامات علمي و تخصصي دريافتند كه اين سرقت ها توسط اعضاي يك باند خانوادگي سابقه دار كه از سارقان حرفه اي داخل خودرو نيز هستند، انجام گرفته است.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 46 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)

مرد معتاد که در کمپی بستری است با مراجعه به مسوولان کمپ راز قتل دختر جوانی را فاش کرد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، صبح دیروز مردی با مراجعه به مسولان کمپی در شرق تهران مدعی شد که مرتکب قتل دختر جوانی شده است و می خواهد راز قتل را فاش کند.

پس از ادعای این مرد، موضوع به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اطلاع داده شد و آنها با حضور در کمپ تحقیقات از متهم را آغاز کردند. مرد جوان در بازجویی ها گفت: ....

شرح حادثه

ادمین بازدید : 40 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)

فرمانده انتظامی ارومیه از غرق شدن پسر 14 ساله در دریاچه ارومیه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، سرهنگ "حسین صمدپور" با اعلام اين خبر گفت: روز سه شنبه، گزارشي به مركز فوريت هاي پلیسی 110 مبني بر غرق شدگي یک نفر در دریاچه "ارومیه" اعلام شد.

وي افزود: ..

ادامه خبر

ادمین بازدید : 29 چهارشنبه 18 مرداد 1396 نظرات (0)

مرد شکاک به خاطر سوءظن به دوستش او را با بنزین به آتش کشید.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، رسیدگی به این پرونده از هفته گذشته و گزارش آتش گرفتن خودروی پرایدی در منطقه کهریزک به پلیس در دستور کار ماموران قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند که در این آتش سوزی دو نفر دچار سوختگی شدند. راننده پراید که دچار سوختگی کمتری شده بود، در بازجویی ها گفت: ....

شرح حادثه

ادمین بازدید : 39 سه شنبه 17 مرداد 1396 نظرات (0)

مهران مدیری در حاشیه اکران فیلم «ساعت پنج عصر» صحبت های غیر منتظره ای داشت، وی گفت: خیلی از کسانی که این فضا را علیه «ساعت پنج عصر»راه انداختند هنوز فیلم را ندیده اند.

 

برای دیدن فیلم کلیک نمایید

ادمین بازدید : 43 شنبه 14 مرداد 1396 نظرات (0)

«اسمم سعید حنایی، شغلم بنایی و متأهلم. از هفتم مرداد سال گذشته (1379) تا اکنون 16 زن را کشته‌ام، از عمل خود به هیچ وجه پشیمان نیستم و اگر دستگیر نمیشدم قصد داشتم تعداد قتلها را به عدد 150 برسانم.»اینها جملات آغازین دفاعیه اولین قاتل زنجیره ای دهه 80 ایران است.قاتلی که به مدت یک سال جان 16 زن خیابانی را گرفت.زنانی که نا پدید شدنشان به هیچ کجا گزارش نشد و همین امر این اجازه را به سعید حنایی داد تا به ادعای خودش با نیتی خیر دستش به خون چندین نفر آغشته شود.

 

 

7 مردادماه سال 1379 زنی 30 ساله به نام افسانه که دختری 7 ساله داشت برای انجام کاری به میدان شهید فهمیده مشهد رفت تا به خانه بازگردد اما هیچ وقت به مقصد مورد نظرش نرسید.3 روز بعد ...

شرح حادثه

ادمین بازدید : 62 پنجشنبه 12 مرداد 1396 نظرات (0)

در آن زمان من نامه ای برای دادستان کل کشور آقای رئیسی نوشتم و ایشان هم نماینده شان را به ما معرفی و با این نماینده جلسه داشتیم. آنجا هم آقای رئیسی پیگیری‌های خیلی خوبی کردند و گفتند که لغو کنسرت از طرف دادستان‌ها غیرقانونی است.

 

جمعی از هنرمندان موسیقی عصر امروز چهارشنبه 11 مرداد 1396 در خانه موسیقی گرد هم آمدند تا نسبت به لغو برخی از کنسرت های موسیقی اعتراض کنند.

در ابتدای این مراسم ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 29 چهارشنبه 11 مرداد 1396 نظرات (0)

پلیس تحقیقات برای دستگیری عامل قتل در اتحادیه نانوایان برازجان را آغاز کرد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری، ساعت 12 امروز تیراندازی در اتحادیه نانوایان شهر برازجان به پلیس این شهر اعلام شد. با حضور ماموران مشخص شد دقایقی قبل فردی با موتور مقابل اتحادیه توقف و ...

شرح خبر

ادمین بازدید : 32 چهارشنبه 11 مرداد 1396 نظرات (0)

پدر ملیکا با مراجعه به اصفهان دخترش را شناسایی کرد و او را تحویل گرفت.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری، ملیکا 1/5 ساله ظهر روز یکم مرداد امسال از خانه شان در محله سیس آباد مشهد خارج شد و دیگر برنگشت. بعد از پنج دقیقه پدر ملیکا متوجه ناپدید شدند دخترش شد و .....

ادامه خبر

ادمین بازدید : 45 چهارشنبه 11 مرداد 1396 نظرات (0)

كشف سر سوخته زن و مردي در تهران پليس را با معماي پيچيده اي رو به رو كرد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبر فوري، ساعت ٨و ٢٠ دقيقه صبح امروز كارگر شهرداري هنگام كار در كنار خيابان شيخ بهايي با سر سوخته اي رو به رو شد و موضوع را به پليس خبر داد.
تيمي از ماموران همراه قاضي سجادمنافي آذر ، بازپرس جنايي تهران در محل حاضر شده و تحقيقات را آغاز كردند.
بازپرس دستور داد براي پيدا كردن بقيه جسد اطراف را جستجو كنند كه در ادامه ...

شرح خبر

ادمین بازدید : 39 دوشنبه 09 مرداد 1396 نظرات (0)

ریزش ساختمان در محله کیانپارس اهواز دو کشته بر جای گذاشت. احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری، این حادثه ساعت 11 امروز و هنگام گودبرادری غیر اصولی رخ داد و آوار بر سر کارگران ریخت. در همان دقایق اول ...

ادامه خبر

ادمین بازدید : 32 دوشنبه 09 مرداد 1396 نظرات (0)

سارق مسلح بانک تجارت قزوین با اقدام سریع ماموران دستگیر شد.

 

‎به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری پیش از ظهر امروز این سارق مسلح وارد بانک تجارت شعبه نواب شهر قزوین شده و با تهدید کارکنان بانک قصد سرقت از آنجا را داشت.
‎با اطلاع موضوع به پلیس سریع چند گروه از ماموران خود را به مقابل بانک رساندندو سارق مسلح را قبل از فرار دستگیر کردند.
در جريان تيراندازي سارق ...

شرح خبر

ادمین بازدید : 42 یکشنبه 08 مرداد 1396 نظرات (0)

آدم رباياني كه به اشتباه پسر هشت ساله اي را ربوده بودند، پس از ١٥ روز دستگير شدند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، ١٥ روز قبل خانواده پسر ٨ ساله اي با مراجعه به پليس سيرجان از ربوده شدن پسرشان خبر دادند. بررسي ها نشان داد ، اميرعلي از مقابل خانه شان در نجف شهر سيرجان و توسط سرنشين خودروي سمند ربوده شده است.
آدمربايان در تماس با خانواده اين كودك درخواست ١٠٠ ميليون تومان كرده بودند. متهمان براي ...

شرح حادثه+فیلم

ادمین بازدید : 29 شنبه 07 مرداد 1396 نظرات (0)

حجت الاسلام و المسلمین قاصدی گفت: مطابق با تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه این پرونده در کمترین زمان، به صورت فوق العاده و با نظارت مستقیم دادستان مرکز استان مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا کیفرخواست عامل این جنایت امروز صادر شد.

29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش گاهی همراه پدر می‌شد تا....

ادامه خبر

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1889
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,360
  • بازدید ماه : 2,076
  • بازدید سال : 27,298
  • بازدید کلی : 107,402