loading...
اخبار لحظه ای و فوری - اجتماعی
ادمین بازدید : 40 پنجشنبه 03 فروردین 1396 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران/

 

  سمیه دختری 19 ساله است که به دلیل فرار از منزل در منجلابی بزرگ گرفتار شده و برای رهایی از این منجلاب به مرکز مشاوره آرامش پلیس مراجعه کرده است. 

 
 
16 ساله بودم که مادرم گفت پسر دایی‌ام به خواستگاری ام آمده است، من ناراحت شدم چون من خواستگار داشتم؛ مصطفی پسر همسایه خواستگارم بود؛ اما پدر و مادرم با دلایلی که من را قانع نکرد او را رد کردند.
 
 
یک روز که تازه از مدرسه آمده بودم ....

ادامه ماجرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1889
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 1,038
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,227
  • بازدید ماه : 3,337
  • بازدید سال : 28,559
  • بازدید کلی : 108,663